Principy

Příběhy

Geografie

Pravidla - doplnky

fórum

Víra

Postavy

Historie

Galerie

odkazy


Postavy

hrdinové družina CP



Družina

členové dobrodružství


Pro hráče:
Informace nebo obrázky o postavách posílejte na druziny(at)Ankarie.wz.cz .

Členové

portrét
jméno / rasa Agátha / trpaslice Garkin / goblin Lares / šedý elf Zeila / goblinka
povolání / úr. hraničářka / 9. úroveň zloděj / 7. úroveň bojovník / 8. úroveň kněžka / 7. úroveň
další obrázky portrét1 a portrét2 , portrét3 a portrét od Michla. Zeila - víc než portrét
dokumenty     Lares o své minulosti charakterník
charakter        
citát        
místo narození Rudotepy Gobliní kopce (Gobce) nalezena v Gobcích
zaměstnání Šedá garda - spolupráce Šedá garda Šedá garda - spolupráce Šedá garda
další...
nejstálejší členka družiny
dřív služebník Mistra Accalona , teď bezruký

 

Nejnovější členka družiny . Je nástupnicí stařky klanu Lítého kance, ze kterého pochází Garkin.

Bývalí členové

jméno / rasa Nimue / člověk Rastabij / člověk Artemis / městský elf
povolání / úr. theurgé / 4. kněz / 3. bojovník / mrtvý
charakter
citát
zaměstnání studentka Theurgickej univerzity armáda Pomelnského knížectví
os. deník     1.strana , 2-boj , 3-cesty , 4-povolání (deník před smrtí)
další... dcera obchodnice s magickými předměty v Heroldově Mýtě člověk v otrhaném oblečení, s mohutnou postavou a kyjem;
při posledním setkání s Agáthou se dostal do vězení, byl na špatné straně...
Život, smrt a poslání si přečtěte zde.

Dobrodružství

Pro hráče: Milí hráči, pokud chcete doplnit nějakou informaci - piště na dobrodruzstvi(at)ankarie.wz.cz

Deváté dobrodružství se odehrávalo celé v Rothanu. Při hledání prince osvobodili Nimue. Před družinou je zásadní rozhodnutí.

Nábidka prince na oslavě v Rothanu:
"Můžete se mnou vjet do bran Heroldova Mýta jako hrdinové, stát se symbolem a bojovat po mém boku o čest Falerije. I když jak vím, symboly jsou prvním cíli nepřátel...
Nebo můžete nechat slávu Šedé gardě, stejně víte jaká to bude sláva pro tajnou službu... budete moci dál plně pracovat v Gardě. Plnit úkoly, na které máte ... schopnosti.
... Nebudou vás tolik tížit povinnosti vzorů... byli by jste ideály pro mladé, zklamané brance...
ti proklatí barbaři, ti mágové museli studovat u Černých... Dokážete si představit, co s lidmi udělala prohra pod Tagwarem? ... jen si to představte
Hleďte! Děti knížectví, které nalezli Roh! Buďte jako oni, pojďte do armády bojovat za svou zem! Vydobijte si slávu, úctu a pozornost Bohů!
A nemyslete na nářek svých matek... To sem nepatří... Nebo patří, měli by jste vidět pravdu. Zachránili jste mi v podstatě život, chci vám dát možnost volby, možnost vidět obě strany...
Protože vím, jaké to je být symbolem, jaké to je být zatahován do intrik a vlivů - těch mocných ... zpovídat se Bohům, lidu... a mistru pokladníkovi..."
- smích -
"Na to teď nehleďte, zítra to probereme cestou do Mýta... Slavte!"

Osmé dobrodružství se odehrávalo na cestě. Za zradou trůnu do Bezdanic za kněžkami, kterým mohou důvěřovat (známá Stařeny vlakodlaků). Po poradě dál.. za princem do Rothanu.

Sedmé dobrodružství. Postavy jdou do hor, kde na ně čeká prvůdce z bažin a hostina. Strážci hor naše hrdiny zvou a ti po jistém váhání jdou... Cestou si uvědomují, že jejich průvodci jsou vlkodlaci. Dostávají se do jejich sídla. Chystá se hostina, oslava... Mezitím se Zeila sbližuje s vírou Strážců v Bohyni - objevuje jejich čistou víru, blízkost k Bohyni. Během půlnoční mše, které se zúčastní Zeila, mladší kněžka a arcikněžka Strážců, se dozvídá pro jsou vlkodlaci nervózní - co jim arcikněžka neřekla... Měla vidnění o zkáze uvnitř království, o zradě uvnitř srdce země ... Které vede k rozporu v družině. Co Lares a jeho ideály? Co Zeila a víra? Co Garkin - komu bude pomáhat? A Agátha?

Šesté dobrodružství... Postavy vstoupují do bažin na soutoku Melny a Velké řeky Mony, aby získali Heroldův roh - a pomohli tak království ohroženém válkou. Dostali se do věže mocného iluzionisty - roh však nenašli. Vyrazili dál, prodíráli se bažinami. Stále nevěděli, kde se roh nachází - šli k Matce bažiny, u které by roh mohl být. V této cestě je zastavil posel z hor, ten je nasměroval na správné místo. Cestou k hrobce se počet nemrtvých zvyšoval, když vstoupili do krypty překvapil je padlý anděl. Podařilo se jim ho pomoci díky pomoci magie od iluzionisty. Když se dostali ven byli unavení, zranění, špinaví a ... starší. Anděl z nich vysál část životní energie.

Páté dobrodružství se odehrálo v Gobliních kopcích... Čekání, zrada, boj, sliby...

Vize Agáty, které se zjevil neznámý rytíř odstartovalo první tažení družiny. Díky kněžce Bohyně zjistila, že jde o Tagwara - ochránce země a že u nohou mu ležel Heroldův roh. Vydala se do Heroldova Mýta za samotnou velekněžkou Pomelnskou. Ta jí vysvětlila, že podobný sen měl i kníže a že víc se dozví v klášteře. Na tuto cestu se vydal i Garkin s Laresem. Po cestě se stavili v Rudotepech u Agátiných rodičů.
V klášteře ale dlouho nepobyli, během večeře totiž přišla ženy, že se jí ztratila dcera (páté dobrodružství). Tak se družina rozšířena o Artemise vydala do vesnice a do skal, kde se dívenka ztratila. Zjistili však, že ve skalách je víc než by kdo čekal... viz obrázky Démon a Garkin nebo Démon v Galerii.
I s podporou mágů, zemřel v boji s démonem Artemis a Garkin přišel o ruku, nebýt vody života v jeho žilách, vykrvácel by. Lares a Agáta byli rádi, že se jim povedlo dostat ven Grakina v bezvědomí a tělo Artemise.
Těmito událostmi končí nenadále dobrodružství čtvrté, běh dějin se změnil, a Ankarie už má pro družinu připraveno dobrodružství páté ...V klášteře se o Garkina stará Zeila, nástupnice stařky klanu Lítého divočáka, ze kterého pochází Garkin. V něm se Lares bude ucházet o místo v Šedé gardě, Garkin se bude muset vydat domů, bez ruky. A Agáta, ta pojede s nimi.

Čtvrté dobrodružství Pro cech. Během něj jsme se dostali do Nového Mílova, kam jsme pronáledovali prodejce drog Avalocha, přesto ujel za známým do Hradbových hor. Po cestě do pevnosti Rudá pěst jsme potkali Mistra Taliesina, svobodného ochránce spravedlnosti, a sním přijeli na Rudou pěst.
Kvůli nedorozumění Avaloch prchl a když jsme se za ním vydali, napadli nás démoni, naštěstí přišel napomoc Taliesin. Lares málem padl v boji. Stal se však zázrak, který pocítila hlavně Agáta. Les nás ochránil a vzal do svých útrob, mocná síla nás vyléčila a když jsme po asi 20 dnech vyšli ven, jen matně jsme si vzpomínali, co se ta tu dobu událo.
Lares připravoval pomstu Bojslavovi, pánovi Rudé pěsti, který pomáhla při zradě jeho otce. Jenže zjistili že před 20 dny byla posádka démony vyvražděna a že dnes jsou tam úplně jiní lidé. Odjeli jsme domů. Konečně!

Třetí dobrodružství se odehrávalo většinou mimo hmotný svět - to když jsme se vydali na popud mistra Accalona k obchodníkovy s kouzelnými předměty Fingolfinovi a dostali se do prapodivného lesa, v lese byla hrobka a skrz ní jsme se dostali do astrálu. Tohle dobrodružství bylo jiné a prapodivné, byli jsme rádi když jsme se dostali ven.
(torchu zmatený výcuc - hráči doplňte mě na fóru) Pak jsme jeli zpět do Heroldova Mýta, kde se z Larese stal strážní, nějakou dobu byl klid ale pak Garkina kontaktovalo podsvěttí, že se někdo dere na místo Agáty (viz Stoky) tak začalo čtvrté dobrodružství.

Druhé byly Stoky v sestavě: Agáta, Nimue, Garkin, Lares. To dobrodružství si můžete stáhnout - první část je použitelná ale ta druhá byla hodně improvizovaná, podle toho vypadá i zápis.

Naše první dobrodružství bylo Po stopách démona. Sestava byla: Agáta, Nimue, Rastabij.

nahoru